Od majątku

Podatki, które opłacasz, kiedy zmienia się Twoja sytuacja majatkowa.

Spadki i darowizny (SD)

Czynności cywilnoprawne (PCC)

Od zakupów

Podatki związane z transakcjami kupna różnych produktów z kraju i zagranicy.

Akcyza

VAT

Pozostałe

Wybrane podatki lokalne oraz inne formy opodatkowania.

Od gier hazardowych

Podatki lokalne

Interpretacje indywidualne

Wirtualny Asystent Klienta Kaspro

Porozmawiaj z Wirtualnym Asystentem Klienta Krajowej Administracji Skarbowej. Kaspro pomoże Ci znaleźć informacje na portalu podatki.gov.pl i wskaże, gdzie możesz załatwić Swoją sprawę,

Data publikacji: 15.12.2025
Data aktualizacji: 15.12.2025

Poznaj Kaspro

Weszliśmy w nową erę obsługi klientów Krajowej Administracji Skarbowej (KAS). Wprowadziliśmy rozwiązanie, które jest oparte na sztucznej inteligencji (AI) – Wirtualnego Asystenta Klienta. Kaspro to czatbot dostępny dla naszych klientów, który pozwala na uzyskanie informacji podatkowych. Kaspro wspomaga również naszych specjalistów w codziennej pracy.

Kaspro nieustannie się rozwija, dlatego wszystkie opinie i sugestie są dla nas bardzo cenne.

Dlaczego warto korzystać z Kaspro

  • Dostępność całą dobę – Kaspro jest zawsze chętny do pomocy, bez względu na porę dnia i nocy.
  • Natychmiastowe odpowiedzi – Kaspro udziela informacji od razu.
  • Prostota obsługi – Kaspro ma przejrzysty interfejs, który ułatwia korzystanie z czatu.
  • Historia konwersacji – Kaspro pozwala na pobranie historii rozmowy.

Twoje uwagi pomogą nam rozwijać nasz czat

Zależy nam, żeby Kaspro działał intuicyjne, a rozmowa z nim była równie skuteczna jak rozmowa z konsultantem KIS albo pracownikiem urzędu skarbowego. Dlatego stale pracujemy nad jego procesami uczenia i poszerzamy zakres jego wiedzy. Każda opinia i sugestia jest dla nas niezwykle ważna. Z dużą uwagą analizujemy przekazane nam ankiety satysfakcji.

Zachęcamy do wypełnienia ankiety satysfakcji i podzielenia się swoją opinią na temat czatu.